امیر محمدعزیزمامیر محمدعزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

من و نخوووود

ده ماهگی

1393/7/26 16:56
نویسنده : مامان شیما
702 بازدید
اشتراک گذاری

پسرکم این ماه خیلی اتفاقهای قشنگ افتاد که همه را برات مینویسم اولین اتفاق قشنگ این که مرواریدهای بالات هم در اومد در تاریخ 18 مهر 93هر دو تا دندون بالات باهم زد بیرون 10 روزی بود که حوصله نداشتی و اصلا غذا نمیخوردی و من فهمیده بودم واسه دندونای کوچولوته ...دیگه کباب خور شدی اساسی ...غذاهایی که تو این ماه خانوم دکتر گفته بود لوبیا چشم بلبلی و چرخ کرده و شوید و ماکارانی و ....کلی چیزای جدید بود اما چون دندونات اذیت میکرد نمیخوردی چند روزی هست که بهتر شدی و یه کم غذا میخوری ولی خدا رو شکر خوب وزن گرفته بودی با اینکه غذا نمیخوردی .. 2 روزه تخت کوچولوتو بردم تو اتاق خودت43 ماهی بود که پیش مامان و بابا رو تخت خودت میخوابیدی اما چون شیطون شدی همش سرتو میکوبیس به میله های تخت خودت واسه همینه 3 روزه هر سه تامون میایم سالن رو زمین میخوابیم خیلی کیف میده اما کمر من داغون میشه....شبا عین قورباقه بلند میشی میشینی بعد بالشتو بغل میکنی دمر میخوابی دیشب هم دمدمای صبح از زیر مبل کشیدیمت بیرون ...رفته بودی اون زیر و خوابیده بودی کلی خندیدیم ...از دیروز یعنی 25 مهر شما قشنگ یاد گرفتی که چاردست و پا بری جلو ..دیشب برای اولین بار چاردست وپا رفتی من کلی ذوووق کردمو قربون صدقه ات رفتم ..امروز صبح چاردست و پا اومدی وسط سفره صبحانه و همه چیزو داغون کردی...خیلی ماه شدی خوردنی شدی همه دوست دارن ...جدیدا هم وقتی عصبانی میشی موهای بغل گوشت که به سمت بالا فر خورده رو میکشی و ما هم سعی میکنیم واکنش نشون ندیم تا عادت نکنی ولی بابا امیر هی میگه نکن و شما هم خوشت میاد فک میکنی بازیه ...وای وای وای.....هواها سرد شده وشوفاژهارو باز کردیم کمتر بیرون میریم چون شما هنوز گلوت کامل خوب نشده ...عزیزترینم خیلی دوست دارم ...بس بوس قورباقه من...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

علی
10 آبان 93 15:58
سلام دوستم اميدوارم که خوب باشي.. خدا نی نی تون رو حفظ کنه امروز يه بنده خدای که معلولیت داشت ازم یه خواهش کرد تا براش انجام بدم لطفآ بخونید اون داراي معلوليت و بیکار هست و به تازگي يه فروشگاه شارژ راه انداخته با کلي هزينه که مشتری نداره ازم خواست تا لينگ و بنر فروشگاهش رو ، رو وبم بذارم تا شاید اینطوری هم تبلیغ بشه و هم مشتری پیدا کنه منم هم لینگش کردم و هم بنرش رو رو بم گذاشتم ازم خواست به تا در این راه کمکش کنم اونم چون معلوليت داره از ته قلبش برامون دعا مي کنه و دعای معلول هم حتمآ میگیره منم گفتم باني خير بشم و به شما هم بگم تا در این خیر شریک شین تا در کنار وبلاگ قشنگي که داريد اون رو لينک کنيد و بنرش هم بذاريد. تا اون بتونه درامدي داشته باشه و دعاي خيرش واسمون بمونه و از همه مهم تر خوش حال بشه + + + ((هم لینک کنید و هم بنرش رو بذارید )) چه اشکالی داره ؟ نه جای ازت گرفته میشه و نه مزاحمت تو وبلاگ نویسی میشه + + + عنوان لينک : خريد ارزان شارژ و عمده آدرس سايت : http://sharjj.ir **** اين بنرش :