امیر محمدعزیزمامیر محمدعزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

من و نخوووود

بازم هنر نمایی مامان شیما واسه پسری

1393/8/14 14:15
نویسنده : مامان شیما
121 بازدید
اشتراک گذاری

سلام زلزله ....مامانی خیلی شیطون شدی ها ومنم خیلی دیوونت شدم هااااا...بهترینم چند ماهی بود که داشتم برای تولد شما برنامه ریزی میکردم کلی برات وسایل درس کردم با یه عالمه عشق وقتی که شما خوابی این کارا رو انجام میدم تقریبا دیگه کارات انجام دادم چنتا موردش مونده که باید منتطر شم....پسری بدون که همه این کارا رو فقط فقط به خاطر عشقم به شما درس کردم و هیچ وقت هم خسته نمیشم بدون که از استراحتم میزنم تا شما در آینده وقتی به عکسات و فیلمات نگاه میکنی خ.وشحال بشی و بدونی چه قدر دووست دارم .....                                                       

پسندها (2)

نظرات (1)

رز مامان مهرسا
14 آبان 93 15:19
خسته نباشی مامان هنرمند