امیر محمدعزیزمامیر محمدعزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

من و نخوووود

اماده کردن اتاق نی نی

1392/7/18 12:24
نویسنده : مامان شیما
101 بازدید
اشتراک گذاری

 این یکی از دیوارای اتاقته که با بابا امیر پتینه کردیم ...........                                                                   سلام پسری ... من 2 هفته پیش برگه تخلیه اتاقتو به بابایی دادمو و بابا امیر اتاق تو رو تخلیه کرد 5 سال بوود که بابا امیر اتاق تو رو کرده بود اتاق کارش ... بدون اینکه اجاره بده........... مامانی بابا امیر اتاقتو خالی کرد و بعد دیواراشو شست و اجازه نداد من کمکش کنم ..خودش همه کارارو کرد و در عوض منم پرده اتاقتو دوختم و کلی هم ذوق کردم و چند روز بعد هم بابا امیر موکت اتاقتو عوض کرد یه موکت ابی خوشگگل برات خرید و خودش چسبوند و پرده های اتاقتو نصب کرد و دیواراشو با هم رنگ کردیم وکلللی کیف کردیم و خندیدیم ..... این هم چن تا عکس از هنر های من و بابا امیر.........      این هم یه دیوار دیگه اتاقت که برچسب چسبوندیم.....                          اینم پرده اتاقت که خودم برات دوختتم عزیییزم ....ببین منو بابا چه قد دوست داریییم.......   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ندا
18 مهر 92 13:53
وایییییییییی خوش به حال نی نی چه مامان هنرمندی امیدوارم گل پسرقدر این همه محبتای مامانی رو با صالح بودنش جبران کنه و با تن سالم دنیا بیاد