امیر محمدعزیزمامیر محمدعزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

من و نخوووود

تحولات این 5ماه....

1394/2/17 3:39
نویسنده : مامان شیما
101 بازدید
اشتراک گذاری

پسرکم کلی بزرگ شده کلی شیطون..... واکست 1 سالگی پسرمو زدیم خداروشکر اصلا اذیت نشد فقط 2 هفته بعد از واکسن یه سمت لپش مثل اریون باد کرد و توپولی شد که دکترش گفت اشکال نداره به خاطر واکسن اریونه ...بعد از یه سالگی ..پسری همش تند تند مریض میشه تا الان 3 بار سخت مریض شده یه بار سرما خورد طوری که نمیتونس نفس بکشه دکتر براش اسپره آسم داد ...منم استفاده نکردم ..خندونک  یه بار هم اسهال و استفراغ شدید که میخواستن بستریش کنن بازم نزاشتم گریه  وااای چه روزای بدی بود یادم میوفته اشکم در میاد من و بابا 3 شب نخوابیدیم به کسی هم نگفتیم و خودمون تنها 2تایی ازت پرستاری کردیم ..2شب از ساعت 4 صبح تا 6صبح بیمارستانا بودیم ...و ازت ازمایش مدفوع گرفتن که خدا رو شکر میکروبی نبود ویروسی بود و دکتر گفت اگه بتونید اب و املاح بدنشو تامین کنید بعد 3تا 5 روز خوب میشه ...خدارو شکر تو هم همکاری میکردی لیوان لیوان مایعات میخوردی ..خیلی روزای بدی بود ..مامان فدات شه پاهات هم از شدت بیرون روی سوخته بود ..تا دسشویی میکردی جیغ میکشیدی ..منم بغلت میکردم گریه میکردم ..بنده خدا بابا امیر مونده بود وسط ما ....غمگین  از اون روز به بعد جیغ زدنو یاد گرفتی....دلخور  خلاصه اون روزای سخت که میشد نیمه دوم فرودین ..هم گذشت و منو بابا هم محکم تر شدیم ولی 1 هفته بود که خوب شده بودی که بازم سرما خوردی و یه شب تب کردی تا 39و نیم بازم من و بابا ازت پرستاری کردیم الان هم هنوز سینت خرخر میکنه ...دوتا از دندونای اسیابت در اومده ..همه میگن به خاطر دندوناته که انقدر مریض میشی ..فدات شم . ..خودم که له بودم این تند تند مریض شدنات پرسم کرد قه قهه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)