امیر محمدعزیزمامیر محمدعزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

من و نخوووود

ده هفته مونده

1392/7/19 17:33
نویسنده : مامان شیما
89 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام گل پسرم ... ....دیشب رفته بودیم سفره خونه اقاجون همه  اومده بودن عمه های منو  عموهام و بچه هاشون همه حال تو رو پرسیدن  و میگفتن کی به دنیا میای منم میگفتم یا اخرهای اذر یا اوایل دی..... همه منتظر اومدن تو هستن پسری ..... دیشب یه دیزی خوردیم با هم کیف کردیم خیلی خوش گذشت ...... فقط هوا سرد شده بوود تو گوله شده بودی نخوده مامان ......منم سردم شده بود دایی محمود رفت برامون پتو اورد و کشیدیم دورمون و گرم شدیم .... ایشالا به دنیا اومدی اگه هوا سرد نشده بوود باهم میریم سفره خونه ....گل پسری فقط ١٠ هفته مونده تو بیای بغلم هااااا.... من که با تمام وجود منتظرتم .... هنوز هم سرویس چووبتو نخردیم ایشالا تا اخر ماه با مامانی و اقاجون میریم و برات میخرییم عزیزم......دلم برات تنگ شده اخر ماه میریم سونو گرافی تا ببینیم در چه حالیی؟.. الان دیگه باید ١ کیلو شده باشی فسقلی مامان .... این روزا خیلی معدم میسوزه قدیمیا میگگن نی نی داره مو  در میاره .... من که به دنیا اومدم یه عالمه مو داشتم و موهام هم مشکی بوود ولی بابا امیر کچل بود و بور ...حالا معلوم نیس به کدوم ما کشیدی...... به من یا بابا امیر؟؟ فرقی نمیکنه پسری فقط صحیح و سالم باش   دوست دارم زیاد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)