امیر محمدعزیزمامیر محمدعزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

من و نخوووود

جشن سیمونی

1392/8/4 17:24
نویسنده : مامان شیما
131 بازدید
اشتراک گذاری

سلام اقا پسر محترم ..... عزیزم من و بابا امیر ٣روز بود که داشتیم کار میکردیم تا حدی که شبا از پا درد نمیخوابیدییم تا بالاخره دیروز جشن سیسمونی شما با خوبی و خوشی برگزار شد و خیلی هم خوش گذشت...من و بابا امیر کلی باهم تو اتاقت عکس انداختیم و مامانی و خاله ایسان هم کلی زحمت کشیدن و دست اقاجون هم درد نکنه که این وسایلارو برات خریده و اینم عکسای اتاق خوشگلت........... این تخت کوچولوت                                                                 اینم ویترین اقا پسری                                                                                                              اینم کمد لباسای پسری                   اینم لباسای اقا پسری                                                                    اینم ست کالسکه پسری                    اینم لوازم بهداشتی نینی فسقلی                                      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

بهار
4 آبان 92 17:19
قالب وبلاگ سفارشی برای کوچولوی عزیزتون. http://ghalebe-weblog.blogfa.com
مامان آذی
27 آبان 92 12:14
سلام مامان شیمای خوب ایشالله مبارکه گل پسری باشه.ایشالله به خوشی ازشون استفاده کنه... هورااااااااا...چه مرتب... 6-7 ماهگی ارشیا جونو تو اتاقشم ببینیم ایشالله...هههه... بمب میترکه تو اتاق.... مبارک باشه...بووووووووووووووس...
علی
4 آذر 92 20:06
سلام دوست خوبم وب زیبای داری حیف از شکلک های متحرک استفاده نکنی این بنر وب منه اگه دوست داشتی بزار توی وبت ممنون
علی
4 آذر 92 20:06
فرزان61
13 آذر 92 23:45
یعنی من عاشق این لیف ارشیا شدم....