امیر محمدعزیزمامیر محمدعزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

من و نخوووود

پسر پسر قند عسل

1392/7/14 16:20
نویسنده : مامان شیما
121 بازدید
اشتراک گذاری

سللام سلام گل پسرم قربونت بشم من و بابا امیر رفتیم سونو اقای دکتر تا دستگاه رو گزاشت گفت بهببه چه اقا پسری .....منم سریع پرسیدم ببینم دکتر خندید و گفت به قسمت های رمانتیک و فانتزیش هم میرسیم اول من باید همه جاشو بررسی کنم .... من و بابایی خیره به مانیتور بوودیم ماماننی چه قدر بزرگ شده بودی و چه قدر هم شیطونی میکردی و تکون میخوردی عزیزم ستون فقرات و قفسه سینه ات و کف  پاهات قشنگ معلوم بوود اقای دکتر بررسی هاشو کرد و گفت همه چی عالیه وبرق خوشحالی رو تو چشمای بابا امیر دیدم  سی دی شیطونیام گرفتیم   ووایی مامانی شوشولتو دیدم با کف پاهات میطدی تو دلم و چشماتم باز بود قلب کوچولوت هم میپرید بالا و پایین   مامانی خیلی خوشحالم       92.5.26 شنبه 297گرم بودی مامانی ........19 هفته و 3روزته        

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)