امیر محمدعزیزمامیر محمدعزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

من و نخوووود

سوغاتی برا پسری

1393/3/21 12:34
نویسنده : مامان شیما
150 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزکم قربونه اون نگاه معصومک و مهربونت بشم خیلی ماهی این لباسارو اقاجون از کربلا برات اورده که فقط 1بار تونستم تنت کنم چون دیگه برات کوچیک شد ولی خیلی بهت میومد  قربونه اون موهای خیست بشم 5شننبه من وبابا تصمیم گرفتیم 3تایی  بریم پارک من و تو وبابا امیر ولی تا رسیدیم بارون گرفت و برگشتیم شما هم یه کوچولو موهات خیس شد  این هم یه دست کت و شلوار واسه دامادیت خنده اینم ماشین عروسیت ...اون دخمله کیه بغلت تعجبنه  همه اینا سوغات واسه شما بود که اقاجون از کربلا برات اورده بود و برای ما هم دعای خیر راضی

 

پسندها (3)

نظرات (3)

مامانی اریان
22 خرداد 93 18:24
اههههههههههه ماشینش که مثل ماشینه اریانه وااااای گل گفتی ایشالله دامادیش وای خدا چه کت و شلواره کوچولویی خخخخخخ جانم دورت بگردم زودی تنش کنین با کت و شلوار ببینیمش زود زود دلم غش رفت براش
مامانی اریان
29 خرداد 93 11:55
میشه بگید شما کجایی هستید ؟جوابمو توی وبم بنویسید لطفا
مامانی اریان
6 مرداد 93 17:34
استشمام عطر خوش بوی عید فطر از پنجره ملکوتی رمضان گوارای وجود پاکتان و صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت... دوست عزیزم عید مبارک