امیر محمدعزیزمامیر محمدعزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

من و نخوووود

پسرو دردر

1393/4/3 0:59
نویسنده : مامان شیما
111 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بهترینم .پسر خوبم 5شنبه ها یا جمعه ها بابا امیر مارو میبره بیرون این هفته رفتیم شهر بازی که خیلی خوش گذشت شما هم همه جارو با ذوق نگاه میکردی همه جا پر بود از چراغای رنگی مامانی باورت میشه من 10 سال بود که شهر بازی نرفته بودم خندونک کلی ازت فیلم گرفتم و عکس انداختم    اخر شب هم دیگه نتونستی بیدار بمونی و چشاتو بستی و لالا کردی       تخت پادشاهی شمارو همه جا میبریم  اولا کریر تو همه جا میبردیم و الان هم کالسکه تو ...خدارو شکر تا حالا بغلی نشدی و رو زمین راحتی اینم چنتا عکس از دردر رفتن شما   ....... این یکی از بعد از ظهرایی که با هم میریم پارک سر خیابون قربون اون چشمای نازت بشممحبت                اینجا من و تو بابا امیر رفتیم پارک پردیسان شما تیپه تابستونی زدی ولی شب هوا سرد شد منم تیپتو زمستونی کردم    

پسندها (2)

نظرات (1)

مامانی اریان
3 تیر 93 9:37
چقدخوب که تو کالسکه ارومه اریان که جدیدا اصلا با کالسکه حال نمیکنه فقط همون چند دقیقه ی اول بعد نق نقش شروع میشه بعدشم که گرررررررررررریه