امیر محمدعزیزمامیر محمدعزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

من و نخوووود

8 ماهگی

1393/6/15 15:28
نویسنده : مامان شیما
81 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیطونک ..بهترینم انقدر ناز شدی و لجباز ......از کنارت که رد میشیم میگی اااااااااااااه ...و دستاتو بلند میکنی یعنی بغلم کن ...کلی صداهای قشنگ از خودت درمیاری و من هم کلی ذوووق میکنم و دمر میشه و سینه خیز حرکت میکنی و هرچی رو زمین باشه برمیداری و میکنی دهنت ...من میدوم و ازت میگیرم عاشق دسمال کاغذی و کاتغذی چون راحت با دندونات میکنی و میجووی ..کلی دسمال و کاغذ از دهنت در میارم و زرنگ شدی دیگه تو لپات قایم نمیکنی میچسبونی به سقف دهنت و منم بالاخره پیاش میکنم ...هر وقت یه چیز میخوای بزاری دهنت با شک به من نگاه میکنی اگر من عکس العملی نشون ندم به کارت ادامه میدی ...دیگه میشینی ولی خیلی خم میشه جلو ...هر کاری هم میکنم بازم خم میشی جلو. و بیشتر دوس داری دمر شی و بخزی ....جدیدان هم یاد گرفتی تا میشونمت خودتو پرت میکنی عقب و میخندی ومنم سکته میکنم که نکنه یه روز این کارو کنی و پشتت یه بالش نرم نباشه ...وای وای واییی....کلی موهات بلند شده ..سعی میکنی چار دست و پا بری ..باسنتو میدی بالا ولی موفق نمیشی انقدر با مزه میشی...من که کلی میخندم ..خیلی دوست دارم پسرم ...اینم یه عکس از 8 ماهگی شما

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)