امیر محمدعزیزمامیر محمدعزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

من و نخوووود

خستگی

1393/9/4 3:49
نویسنده : مامان شیما
128 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بهترینم ...این روزا خیلی خسته و بی خوابم شبا تا دیر وقت بیدار میمونم و کارای تولدتو انجام میدم و برنامه ریزی میکنم مثل الان که ساعت 4 صبحه ومن هنوز نخوابیدم کلب ایده برای تولدت دارم میدونم که الان خیلی کوچولویی هیچ لذتی نخواهی برد ولی بزرگتر که شدی با ورق زدن آلبوم و دفتر خاطراتت خیلی خوشحال خواهی شد و من هم همینو میخوام پسرکم بدون که توی این دوره و زمونه سخت من و بابا خیلی داریم تلاش میکنیم که تو بهترین و امن ترین محیط بزرگ بشی و با آرامش بزرگ بشی بابا امیر یلی کار میکنه و شبا خیلی خسته اس و من هم همه ی فکرم اینه که تو خوب بزرگ بشی لوس هم نشی و مرد بار بیای ...ما که تمام سعیمونو میکنیم دیگه توکلمون به خداس انشالا خوب و سالم و صالح بزرگ بشی ...عزیزتر از جانم خیلی خیلی خیلی دوست داریم

پسندها (1)

نظرات (2)

ساسان اس ام اس
22 آذر 93 12:03
سلام معلومه نی نی باحالی داری. امیدوارم همیشه سالم باشه. تو انجمن سایتمون مطالب زیادی درباره کودکان و همسرداری داریم. من بهت سر زدم اگه شما هم دوست داشتی به سایت ما سر بزن. ممنون www.SasanSMS.ir کامل ترین آرشیو اس ام اس www.SasanSMS.ir/Forum متفاوت‌ترین انجمن سرگرمی و تفریحی فارسی‌زبانان