امیر محمدعزیزمامیر محمدعزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

من و نخوووود

اولین مسافرت امیرمحمد

1394/3/15 15:05
نویسنده : مامان شیما
336 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم بألاخره بعداز۱سال و۴ماه بردیمت مسافرت اونم شهرستان مرند:-)یکی ازشهرستان های مرند محل تولده عزیزجونه.طبیعت سرسبزوزیباوانواع حیوانات توراخیلی به وجدمی آوردبه طوری که دنبال گربه ها میرفتی تااوناروبترسونی ویاسرگاوهافریادمیزدی وبه توخیلی خوش گذشت و بعداون خیلی شیطون شدی ..پسرکم خیلی حیوونا رو دوس دارس و اصلا هم نمیترسی از بس بچه پررویییی اینجا اسمش  اسیاب خرابه اس یه جای تاریخی اولین آسیاب در ایران که واقع در جلفاس که شما خیلی ذوق کردی و دوس داشتی هی به اون اسیابه دس بزنی محبت            اینجا هم ابشار اسیاب خرابس یه ابشار خیلی بلند و خیلی قشنگ شما هم که عاشقق اب بازی هر جا یه قطره اب بود شما شالاب شالاب اب بازی میکردیبوس     اینجا هم باغ سیب و البالو که واسه خاله بزرگه مامان شیماس ما باغ داریم هااااقه قهه                    اینم پسرک من در کنار دار قالی پسر خاله مامان شیما ...قربونش برم من محبت     بیچاره این جوجه هه رو کشتی منم کلی دعوات کردم آخه گناه داره  آخه از چشای جوجه میگیرفتی بلندش میکردی غمگین      اینجا هم حیاط خاله خدیجه که یه باغچه بزرگ داشت که کلی سبزی خوردن کاشته بودن با یه درخت آلو و چاقاله بادوم و گردو   و شما باز آب پیدا کردی و برا خودت جشن گرفتی از بس اب بازی کردی بوسبوس      اینجا هم خونه مامان بزرگ من که همه بهش میگیم نه نه قمر    ..یه خونه قدیمی و قشنگ ..این بود اولین مسافرت پسرک من در اردی بهشت 94

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)