امیر محمدعزیزمامیر محمدعزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

من و نخوووود

شرح این ماه

1394/3/27 0:40
نویسنده : مامان شیما
319 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرکم الان شما 1 سال و 5 ماه سن داری خیلی باهوش تر شدی خیلی نازتر شدی و کلی هم موهات بلند شده ازبس شیطون شدی اقاجون میگه نکنه بیش فعالی خندونک  خیلی کنجکاوی در واقع خیلی فضولییییی تو این ماهعزیز ینا اثاث کشی داشتن و من و شما هم فردای اون روزی که از مسافرت اومدیم اومدیم خونه عزیز تا بهشون کمک کنیم شما که خیلی کمک کردی چنتا از ظرفای دکوری عزیز جونی رو شکوندی و اونم هیچی نگفت تا یک هفته طول کشید تا جابه جا بشن و تو این مدت همه هم منو دعوا میکردن تا شما رو ببرم سلمونی و موهاتو کوتاه کنم چون دیگه خیلی خیلی بلند شده بود ولی به جاش خیلی بانمک و خوش تیپ شده بودی بالاخره به خاطر خودت واسه اینکه کمتر اذیت بشی و تابستون هم هس راضی شدم تا موهاتو کوتاه کنم ..پسرکم از وقتی که دیگه شیر نخوردی یعنی از 8ماهگی یه بالش داری نارنجی که فقط و فقط با اون خوابت میبره اونو بغل میکنی و میخوری تا بخوابی و خیلی وقتا به اون بالشت حسودیم میشه ...گریه ولی چه کنم که بهش عادت کردی هم بالشت و هم پتوت هردوشون یه جنسن و یه رنگ قربونه اون مدل خوابیدنت برم قورباغه ای میخوابی و کلا خیلی هم وول میخوری مخصوصا که تو مدتی که خونه عزیز بودیم و شما رو زمین میخوابیدی دیگه عادت کردی که کل خونه رو بچرخی .    جدیا هم که علاقت به مو کشیدن برگشه و موهای زنا رو میکنی مخصوصا عزیز و خاله نفبسه منو و خاله ایسان اگه گیرش بیاری ....صداهای بلند که میاد بلند ذوووق میکنی و هندونه هم زیاد دوس داری       

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)