امیر محمدعزیزمامیر محمدعزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

من و نخوووود

اولین دیدار

1392/7/14 14:33
نویسنده : مامان شیما
102 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام نخوده مامان    من وبابایی روز٣٠ اردی بهشت٩٢ رفتتیم سونو تا برای اولین بار ببینیمت کلی منتظر شدیم تا بالاخره نوبت ما شد ....تا خانوم دکتر دستگاهو گذاشت گفت...در کاویته رحم تصویر یک ساک حاملگی با قطر ١٥ میلیمتر حاوی یک جنین زنده به طول ٤.٦میلیمتر مشهود است ضربان قلب جنین دیده شد و سن جنین ٦هفته و١روز...... من که این جملاتو میشنیدم اشک تو چشام پر مییشد به بابا امیر هم نگاه کردم دیدم اونم چشاش داره برق میزنه و زل رده به مانیتور سونو گرافی که یه نقطه کوچولو رو نشون میداد از اون لحظه من وبابا امیر اسمتو گزاشتیم نخود چچون اندازه نخود بودی عزیزم                      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان مهرسا
14 مهر 92 15:30
سلام عزیزم مبارکه ایشالله نخودی سالم و تپل بیاد بغلت مواظبش باش منتظرای خبرای خوب هستم دخمل منم خوشحال میشه به وبش بیای و نظر بدین با تبادل لینک موافقین؟