امیر محمدعزیزمامیر محمدعزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

من و نخوووود

اقا پسر لپوووو

1392/8/7 19:02
نویسنده : مامان شیما
101 بازدید
اشتراک گذاری

سلام اقا پسرم مامانی دیروز با بابا امیر رفتیم سونوگرافی.... یه عالمه بزررگ شده بودی...صورتتم دیدم مامانی لپ داشتی یه عالمه و چشات باز بود مامانی خیلی شبیه بابا امیر بودی مخصوصا چشم هات... وقتی به بابا امیر گفتم کلی ذوق کرد ...و کلی خندیدیم عسیسم خسته بودی همش میخوابیدی دکتر هم هی دستگاه رو رو شکم من تکون میداد تا بیدار شی و تکون بخوری تا دکتر همه جاتو بررسی کنه... گفت چرا تکون نمیخوره همش میخوابه منم گفتم اخه چن روزه من خیلی کار میکنم و اونم خسته اس الان .بابا امیر هم گفت  اخه سیمونی بوده دیشب ... دکتر کلی خندید...تورو تکون داد و تو هم بیدار شدی و یه تکون خوردی و دکتر گفت همه چیش خوبه و خوب هم رشد کرده و گفت نسبت به هفته اش درشتره ...اکیلو 400 گرم بودی مامانی .... نی نی گامبوی منی دیگه....اسمتو گزاشتیم اقا پسر لپووو...دوست دارم مامانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)