امیر محمدعزیزمامیر محمدعزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

من و نخوووود

هنرهای مامان شیما واسه پسری

1392/8/7 22:57
نویسنده : مامان شیما
148 بازدید
اشتراک گذاری

 این یه دست لباسه کاموا که با عشق برا پسری بافتم........................................                                   سلام ناز پسرم عزیز دلم من این مدتی رو که تو   تو دل منی با انجام کارهای دستی برای تو گذروندم که خخیلی هم بهم خوش گذشته....کلا مامانی تو پسر خوبی هستی و اصلا منو اذیت نکردی هر وقت هم که تکون نمیخوری باهات صحبت میکنم و ازت میخوام تکون بخوری تا دل من اب شه تو هم یه لگد محکم میزنی که بعضی وقتا دردم میاد ولی بازم خیلی کیف میده     عزیز دله مامان اینا کارایی که من با دست خوددم برات درس کردم               

                        این عروسکا و قاب عکس  هم کار دست مامان شیماس واسه پسری....                                                                         این اویزها هم واسه تو درس کردم پسرم

پسرم                                                   اینم نی نی های تاب سوار                       اینم پشت دری اتاق گل پسرم که خودم براش درس کردم               اینم عرویکای انگشتی که به دنیا اومدی باهاشون باتو بازی کنم و قصه بگم            اینم خودم برات بافتم عسل مامان    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سپید مامان علی
8 آبان 92 19:40
خوش به حال گل پسری با این مامان هنرمندش همه چیز خیلی عالی بودند... مامان شیما دستت درد نکنه واسه پسری سنگ تموم گذاشتی