امیر محمدعزیزمامیر محمدعزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

من و نخوووود

رفتیم تو نه ماه هوراااااااااااااااااااااااااااا

1392/8/29 23:54
نویسنده : مامان شیما
123 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرم خوبی مامانی؟بی صبرانه منتظرم که بیای بغلم ...عزیزم خیلی دوست دارم این روزا یه کم استرس دارم که کارامو انجام بدمو همه چی برای اومدن تو اماده باشه...3_4روزه مامان شیما سرما خورده و تب و لرز دارم فقط نگران تو بودم که تو هم با تکونای خوشگلت خیال منو راحت میکنی ...عشق مامان و بابا بی صبرانه منتظریم تا خونه مونو با اومدنت شادتر و شلو غ تر کنی ....ولی خیلی عجله نکنی ها ....هنوز زوده به قول بابا امیر کامل بپز تو دل مامانی .....   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فروشگاه باتجربه
30 آبان 92 0:10
با عضویت در سایت فروشگاه آنلاین آجیل و خشکبار "باتجربه" از کد تخفیف 20 درصدی کلیه محصولات و ارسال رایگان (برخی مناطق تهران) برخوردار شوید. فروش ویژه شب یلدا از 15 آذرماه با تخفیف ویژه برای اعضای سایت. باتجربه، تجربه تغذیه سالم ، آجیل و خشکبار
مامانی
30 آبان 92 3:23
تبریک میگم، منم تو نه ماهم ایشالا خدا نی نیهیمونو سالم تو بغلمون میذاره یادت نره مارم دعا کنی خانومی منتظر عکسای نینیت هستم