امیر محمدعزیزمامیر محمدعزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

من و نخوووود

نی نی حرف گوش کن

1392/8/24 15:00
نویسنده : مامان شیما
80 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی .عزیزه دلم ... قربونه تکونات بشم الهی ....مامانی "خیلی مهربون و حرف گوش کنی تا تکون نمیخوری من یه کم نگرانت میشم دستمو میزارم رو دلمو میگم پسر گلم کجایی مامانی نگرانته سریع یه لگد میزنی و میگی من حالم خوبه مامان قربونت بشم انقدر دلم برات تنگ شده مامانی همش خوابتو میبینم که دارم بهت شیر میدمد جاتو عوض مییکنم ...عزیزه دلم با با امیر نذر کردیم ایشالا سال دیگه سقات کنیم دایی محمود هم یه شال سبز از هیت برات اورد تا سال دیگه بندازم دور گردنت و مامانی هم یه دستمال داد که روش نوشته یا حسین....همه رو برات نگه میدارم تا سال دیگه که ایشالا تو بغلم باشی بهت میدم.... نازنینم دیروز اقاجون نذری داشت روز عاشورا عمه پریم بهم گفت که 2 هفته دیگه تو به دنیا میای چون چشمام دودو میزنه حالا این یعنی چی منم نمیدونم ........منم استرس گرفتم دارم ساک تو رو میبندم خخخخخخ  ولی تو هنوز 33 هفته ته هنوز زوده مامانی ایشالا که به موقع به دنیا بیای عزیزکم اگه شیطونی نکنی با حساب من بعد از اربعین به دنیا میای... اگه این طوری شه که خیلی خوب میشه چون بابا امیر 3روز مونده به اربعین مراسم دارن و سرش خیلی شلوغ میشه ولی چون شما بچه حرف گوش کنی هستی همون بعد اربعین به دنیا بیا باشه؟؟؟؟؟؟؟/قربونت بشم هرچی خدا بخواد فقط صحیح و سالم و به موقع بیا قربونت شم  مامانی خیلی دوست دارم....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)