امیر محمدعزیزمامیر محمدعزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

من و نخوووود

انتخاب اسم پسری

1392/9/21 0:27
نویسنده : مامان شیما
97 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام گل پسرم ...مامانی دیگه چیزی نمونده بیای بغلم هاا.....عسیسم امروز بغض کردم و هنوز نیومده دلم واسه این تکونای خوشکلت تنگ شد.....من و بابا خیلی دوست داریم عسلم ... من و بابا وقتی که هنوز معلوم نبود شما دخملی یا پسملی ... باهم تورو ارشیا و خواهر ارشیا صدا میکردیم و قرار شد اگه پسری شدی اسم شما ارشیا باشه البته بابا امیر عرشیا دوس داشت ...وقتی که مطمئن شدیم اقا پسری بابا امیر گفت شاید اسم بهتری پیدا کنیم ....تا اینکه تو این یه هفته بابا امیر کل سایت های اسم پسر رو زیرو رو کرد و40 تا اسم رو تو ورق نوشت........و بعد با هم فکری هم 10 تا رو انتخاب کردیم ولی من تو تمتام انتخابام ارشیا و عرشیا بود ...اخه من به این اسمت عادت کردم خووووب .....تا اینکه 5تا اسم موند...1.عرشیا.2.بردیا.3. ارمان 4.امیر محمد 5.امیرعلی......حالا بابا امیر چون اسم خودش امیر هست دوست داره اسم شما هم امیر محمد باشه ولی من دوس ندارم به دلم نمیشینه خوووو... تا حالا که 2تا اسم مونده بردیا و عرشیا من عااااااااشق اسم عرشیام چون هم به مامان شیما میاد و هم به اسم بابا امیر و هم به فامیلیت عسیییسم حالا دیگه نمیدونم اخر سر اسم شما چی میشه.....دوستتت دارم با هر اسمی عاااااشقتم پسر گللللللللللللللللللللم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)