امیر محمدعزیزمامیر محمدعزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

من و نخوووود

اینم گل پسر ما

1393/1/10 4:05
نویسنده : مامان شیما
104 بازدید
اشتراک گذاری

سلللام پسر گلم ...بهترینم شبا بیداری و من هم پابه پات بیدارم الان تو بغلم خوابیدی خوشگلم خدایا شکرت به خاطر این نعمت زیبا....این پسر ما اون روزی که به دنیا اومد که به جز لب هاش و سیاه بودن موهاش و مو داشتنش هیچیش به من نرفته اخه بابا امیر کچل بوود هووووووووووووووووووووورااا   ...این لباساتم همه شو خودم برات بافتم و اون دسته گل هم اقاجون برات خریده عزیزم           

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

الهام شفیعی
27 بهمن 92 12:18
پس چرا دیگه خبری از نخودمون نشد یکم از عکساشو ببینیم و عشق کنیم...
Darya71
10 فروردین 93 2:23
وای چه پسمل نازی داری لباساشم چه خوجل بافتی چه باسلیقه من که اصلا بلد نیست عکساش کمن خوب بیشتر بزار تا همه لذت ببرن تازه دسته گلشم خیلی خوشگله مثه پسملیت میمونه