امیر محمدعزیزمامیر محمدعزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

من و نخوووود

اولین چهارشنبه سوری پسری

1393/1/10 3:55
نویسنده : مامان شیما
188 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام پسر گلم   عزیزه دلم اولین چهارشنبه سوریت مبارک  نازنینم امسال اولین سالی بود که خیلی بهم خوش گذشت با اینکه اصلا بیرون نرفتیم و تا سر و صداهای خیابونا تموم شه تو خونه بودیم و با هم 3تایی کلی عکس انداختیم و فیلم گرفتیم و کلی بهمون خوش گذشت از صبحش من بدو بدو کار میکردم تا هر 3 تاییمون تمیز و مرتب شام بریم طبقه بالا خونه عزیز   اول شما روبرای  اولین بار تنهایی بردم حموم و بعد لباسامونو اتو کردم ...واسهر 3تاییمون لباس قرمز اماده کردم حاجی فیروز شده بودیم.....خنده ساعت  4 اینابود که صدای بمب و ترقه زدن بچه ها شروع شد منم شمارو اوردم تو سالن و تلویزیونو روشن کردم تا از سرو صداها نترسی ... کلا خیلی بهمون خوش گذشت عزیز برای شما تخم مرغ رنگ کرده بود و شام هم ماهی گذاشته بود خیلی کیف کردیم که امسال شما هم پیش ما بودی خدایا شکرت به خاطر این نعمت زیبا ..خدایا ممنونتم خداییا بوووووووووووووووووووووووووسماچ      اینم تیپ پسر ما واسه چهارشنبه سوری                      اینم ا خر شب که مثل فرشته ها تو بغل بابا امیر خوابت برد          

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)