امیر محمدعزیزمامیر محمدعزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

من و نخوووود

نخوده منوببینید

1393/3/16 4:23
نویسنده : مامان شیما
70 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  زیباترین ..عزیزه دلم طارسال این موقع شما اندازه یه نخود بودی تو دل مامانی و حالا واقعا مثل نخود شدی 5 ماه و 5روزته یواش یواش دری بیشتر غذا میخوری روزی 4 وعده غذا بهتون میدم صبح ها فرنی ناهار پوره سیب زمینی عصرونه حریره بادوم و 2 ساعت قبل خوابتون سرلاک ... از صبح که بیدار میشم تا ساعت 11 شب که شما میخوابی من فقط دارم به شما میرسم قوی  هر روز میبر مت حموم و قبل خواب ماساژت میدم  ...بابا امیر ومن اسمتوو گذاشتیم عالی جناب که واقعا هم برازنده شماس بفرما ببینید عین نخود میمونه  

پسندها (2)

نظرات (3)

مامانی(برای دخترم زهرا)
16 خرداد 93 9:22
واااای عزیزم نی نی برای فشار دادن!!! من معتقدم قبا ی سالگی تا میتونی باید فشارشون بدی چون نرمن مثل پنبه جدی نگیریدا
سمیرا
18 خرداد 93 18:25
عزیزم
مامانی اریان
19 خرداد 93 0:13
سلام نخودی!!!وااای قدر این مامانو باید دونست که اینقد به شما میرسه واقعا که باید عالیجناب صدات کرد چه تپل مپل شدی خاله معلومه خیلی بهت خوش میگذرهاخخخخخ که دلم میخواد بخورمت