امیر محمدعزیزمامیر محمدعزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

من و نخوووود

یه روز کامل باپسرم

1393/3/19 11:09
نویسنده : مامان شیما
94 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عالی جنابقوی .کلی برات حرف دارم اما وقت نمیکنم بیام و برات بنویسم الان هم شما روبه روی من نشستی و داری دست وپا میزنی منم سعی میکنم بخوابونمت .بهترینم شما هر روز ساعت 8و نیم صبح بیدار با کلی انرژی و سر حال از خواب بیدار میشی وبا دست و پاهای قویت محکم میکوبی رو تشک تختمون تا من وبابا امیر از خواب بیدار کنی و اگه جواب نداد جیغ های خوشحالی میکشی و منتزر میمونی که یکیمون بیدار شه و باهات بازی کنه تا بابا امیر یواشکی چشماشو باز میکنه سریع براش دست و پا تکون میدی وبابا امیر ابروهاشو برات میندازه بالا و تو هم دستاتو میزاری جلوی صورتت و سرتو میچرخونی و مثل گربه خودتو لوس میکنی برامون منم بلند میشم یه ماچ گنده ات میکنم و میزارمت بینمون تا باهم بازی کنیم به قول بابا امیر بخوریمت .البته روزایی هم هست مه من وبابا خیلی خوابمون میاد و نمیتونیم چشامونو باز کنیم زیر چشمی بازرسیت میکنیم تو هم اگه ببینی خبری نیس از ما خودت با خودت بازی میکنی .شما گوشه تخت کنار من میخوابی بابا امیر میگه بینمون نزار من استرس میگیرم تا صبح میترسم لهش کنمتعجب هنوز کنار ما میخوابی و تو اتاق خواب من وبابا چون شبا چندبار بیدار میشی شیر میخوری و جدیدا نق هم میزنی که من باید بیدار شم و نازتو بکشم تا دوباره بخوابیمحبت  وقتی یه کم از بازی باهات سیر شدیم مامان بیدار میشه و قطره اد بهت میده و جاتو عوض میکنه و برات فرنی درست میکنه که خیلی هم دوس داری چون جدیدا یه کم شکر میزنم تو هم گامبو همشو میخوری .در طول روز شما هر 2 ساعت حدود 30 الی 35 دیقه میخوابی . بعد از اینکه فرنی خوردی سر حال تر میشی یه کم وول میخوری و تا اینکه اواز خواب برا خودت میخونی و منم میندازمت رو پام و سریع خوابت میبره و مثل فرشته ها میخوابیفرشته دقیقا سر نیم ساعت بیدار میشی و چشاتو باز میکنی و اطراف با دقت نگاه میکنی .نیم ساعت بعد از اینکه بیدار میشی میبرمت حمام و شما همیشه با دهن باز و تعجب به حموم نگاه میکنی و به صدای اب گوش میدی اگه دمای اب بالا و پایین بشه جیغت در میاد و نق میزنی من در عرض 5 دیقه میشورمت و میارمت بیرون عین گربه میشی و با سشوار خشکت میکنم و یه کم ماساژت میدم جدیدا از سشوار خوشت نمیاد تا میارم سرتو خشک کنم خودتو سیخ میکنی و انگار نفستو حبس میکنی و دست پا میزنیبوس  1 ساعت بعد حموم برات پوره سیب زمینی درس میکنم که با ملچ ملوچ میخوری چون با شیر خودم برات درست میکنم یه کوچولو نمک هم میزنم . وقتی حمام و ناهار عالی جناب تموم شد اگر اهنگ خواب نداشته باشی میزارمت جلوی تلویزیون .خوشت میاد اگر سر حال باشی یه ربی نگاه میکنی و همون طوری خوابت میبره ولی اگه خسته باشی یه کم نق میزنی منم بلندت میکنم تو کل خونه میچرخونمت تا کل خونه رو بازرسی کنی و خیالت که راحت شد میخوابونمت .تو این خواب های نیم ساعته شما منم به کارام میرسم صبحونه میخورم ناهار درس میکنم یا اگه کاری نداشته باشم میامو برات مینویسم .بیدار که میشی باهات بازی میکنم با عروسکای انگشتی که اقا شیر رو بیشتر از همه دوس داری بعضی وقتا میزارمت تو اتاقت زیر اویز نمدی و کل اتاقتو نگاه میکنی  برچسب های رو دیوارتو خیلی دوس داری  عاشق پتو بازی هستی پتوتو میندازم روت پتو رو میکشی رو سرت جیغ میکشی و میخندی و دوباره میزنیش کنار با دست و پاهات تکونش میدی کلی باهاش حرف میزنی و دعواش هم میکنی ومنم تو بازیت راه نمیدیسکوت  مشمبی بازی هم دوس داری یه مشمبی کلفت میدم دستت تکونش میدی صدا که میده کلی خوشت میاد ولی حواسم هست بهت تا کار خطرناک نکنینه  بعد از ظهرها که حوصلت سر میره و نق میزنی اگر بشه میریم بیرون با کالسکه و یه دور میزنیم و میام اگر که نه میبرمت حیاط میچر خونمتو میام خونه .عصرونه هم بهن حریره بادوم میدم با شیر خودم برات درس میکنم .شبا هم ساعت 8 الی 8و نیم بابا امیر از سر کار میاد و کلی قربون صدقه ات میره و باهات بازی میکنه البته اگر چک برگشتی نداشته باشه و مشتری ها اعصابشو بهم نریخته باشن زبان  2 ساعت قبل خوابت هم بهت سر لاک میدم و ساعت 10 شب میبرمت تو اتاق خوابو چراغارو خاموش میکن تا بدونی شب شده و وقته خوابه .جاتو عوض میکنم و یه کم ماساژتون میدم عالی جناب و شما هم یه کم نق میزنی و بعد از نیم ساعت میخوابی  هر وقت و در هر موقع روتو بکشم با پا پس میزنی رو باز میخوابی عین بابا امیرمتفکر  وقتی که خوابوندمت تازه میرم سر کارهای عقب افتاده شام میخوریم و جمع و جور میکنم  و اخر شب ساعت 1 من به این شکل میرم به رختخوابخواب آلود تا یه روز جدید رو با یه عالمه انرژی و عشق با پسرم شروع کنممحبتمحبتمحبت

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان
19 خرداد 93 11:13
سلام به شما مامان گل و نی نی نازگلتون... من شدیدا به نظر و کمک شما نیاز دارم.... می تونی بیایی خونه ی مجازی ما ؟ ممنونم و منتظرتون هستم.