امیر محمدعزیزمامیر محمدعزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

من و نخوووود

پسرم صاحب مروارید شد

1393/4/31 3:10
نویسنده : مامان شیما
86 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیییزمجشنجشن مبارک باشه بالاخره پسرم مروارید کوچولوش نمایان شد روز جمعه 27 تیر ماه ساعت 6 بعد از ظهر دیدم یه خطه سفید کوچولو پایین فکت زده بیرون انقدر خوشحال شدم و بابا امیرو صدا کردم و نشونش دادم کلی ذوق کردیم و تلفنو برداشتم به مامانی گفتم به خاله ایسان گفتم و به خاله خودم هم گفتم و همه کلی ذوق کردن دو سه روزی بود که بی تاب بودی و همش دوس داشتی بغلت کنم و رات ببرم ..خداروشکر تب نکردی و فقط یه کوچولو یبوست شدی و دندون بغلیش هم یه کم باد کرده فک کنم تا یه هفته دیگه اونم بیاد بیرون ...بعد ماه رمضون میخوام برات جشن دندونی بگیرم 2 ماهه که دارم برنامه ریزی میکنم و منتظر بودم ..ماه رمضون امسال هم خیلی خوب گذشت بعضی روزا بعداز ظهرا باهم میرفتیم بیرون و برای بابا امیر سبزی خوردن میگرفتیم با نون بربری تازه   چون بابا امیر واسه افطارخیلی اینارو دوس داره و بابا امیر هم کلی خوشحال میشد  این چند روز هم همش دنبال کارای جشن دندونی شما هستم میخوام برات جشن دندونی بگپیرم با تم پسر ابی ..ایشالا......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

الهام مامان
1 مرداد 93 3:15
شیماااااااا پسرت چقدر بزرگ شده....ماشالله...مبارکه دندوناش....به کلوب سر بزن بی معرفت