امیر محمدعزیزمامیر محمدعزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

من و نخوووود

نی نی پارتی

1393/6/30 17:37
نویسنده : مامان شیما
129 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسرم هفته پیش رفیم جشن دندونی سوفیا جون خیلی بهمون خوش گذشت اونجا پر بود از نی نی های هم سن که همشون هم خیلی ناز بودن ..پسرم وقتی شما تو دل من بودی من تو نی نی سایت کلی دوس پیدا کردم که همشون یه نینی تو دلشون بود وقرار بود دی ماه همشون مامان بشن که خدارو شکر همه نی نی ها سالم اومدن بغل ماماناشون چند باری هم همدیگه رو دیدیم و تو این جشن همه مون بودیم که خیلی خوش گذشت البته واسه جشن شما هم من همشونو دعوت کردم ولی نیومدن به جز سوفیا جونم اینم چنتا عکس که به زور ازتون گرفتم ولی بازم یکی در میون نی نی ها خواب بودن نشد که عکس دسته جمعی بندازیم ولی خیلی خوش گذشت ... این شما که دور از چشم سوفیا خانوم داری عروسک انگشتیشو میخوری ...وسطای مهمونی هم شما خوابت برد و رو تخت سوفیا خانوم لالا کردی

پسندها (1)

نظرات (1)

ویژه کودک
30 شهریور 93 19:33