امیر محمدعزیزمامیر محمدعزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

من و نخوووود

نی نی سحرخیز

1392/8/9 10:03
نویسنده : مامان شیما
115 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسری...الان 10روزی میشه که شما بالگدهای صبحگاهی منو واسه خوردن صبحونه بیدار میکنی از ساعت 6صبح تا 8صبح....منم بیدار میشمو یه صبحونه توپ..با هم میخوریم .... این بیدار کردنات خیلی بهم میچسپه با اینکه دوس دارم بیشتر بخوابم ولی عاشق این کاراتم مامانی الان هم بابا امیر خوابیده من و تو باهم بیدار شدیمو صبحونه خوردیمو شما باز خوابیدی و من بیدارم.... عزیزم خیلی دلم برات تنگ میشه صبح های زود بیدار میشمو و میشینم تو تاتاقت و صد بار کشوهاتو مرتب میکنم و به اتاق و تخت مرتبت نگاه میکنم و میگم چیزی نمونده تا این گل پسر بیادو همه جارو داغون کنه بعضی وقت ها بغض میکنم و دلم واسه همین روزاتم تنگ میشه......مامانی فقط از خدای مهربون میخوام که صحیح وسالم به دنیا بیای و خوب زندگی کنی و بنده خوبی باشی ....دوست دارم مامانی یادت نره ها حتی اگه گاهی وقتا باهات دعوا کردم بدون که عاشقانه دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)