امیر محمدعزیزمامیر محمدعزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

من و نخوووود

امسال منم مادرم.... روزم مبارک.....

1393/2/1 2:08
نویسنده : مامان شیما
1,967 بازدید
اشتراک گذاری

سلللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللام به پسرم  ...ماچ   امروز روز مادره من خیلی خوشحالم چون منم مامان شدم پارسال روز مادر تو دلم بودی ولی نمیدونستم  ...الان خیلی احساساتی شدم   گریه  خدایا شکرت همه اونایی که دلشون میخواد مامان بشن ناامیدشون نکن...  پسری خیلی تقص شدی(نمیدونم درست نوشتم یا نه؟)فردا مامان های وبلاگی ازم غلط املایی میگیرننیشخند   خیلی لجباز شدی یه هفته اس که وقتی خوابت میاد یا گشنه میشی یه کم دیر بهت برسم بلند گریه میکنی و وسطاش جیغ میکشی و تا بغلت میکنم پاهاتو سیخ میکنی وسرتو میکشی عقب و به هیچ وجه هم شیر نمیخوری تا کلی ازت معذرت خواهی میکنم وتو اروم میشی و تازه سرم نق میزنی و گله میکنی اینطوری(e..eh..e...)منم کلی قربون صدقه ات میرم ...چشم...چه کنیم یه گل پسر که بیشتر نداریم ...هرروز بامزه تر میشی و من بیشتر و بیشتر وابسته ات میشم امروز به خاطر شما مولودی نرفتم چون گفتم شاید سر و صدا اذیتت کنه و خوابت بهم بریزه  قلب امروز بابا امیر مارو سوپرایز کردو وقتی ازسرکار اومد برامون کیک خریده بود که روش نوشته بود روزت مبارک منم هورا  کلی خوشحال شدم و ذوق کردملبخند  پسری الان خوابیدی دلم برات تنگ شد  بغل       اینم عکس سوپرایز بابا امیر     بابا امیر دوستتتت داریمخجالت                                                    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانی اریان
30 اردیبهشت 93 19:53
مبارکه مامانی واقعا مادر شدن حسه قشنگیه منم احساساتی شدم من لینکتون کردم به وب منم سر بزنید....